Pozycjonowanie SEO i SEM usług prawnych

3/3

Zwykło się przez słowo pozycjonowanie kojarzyć działania w internecie, służące wyprzedzeniu swojej konkurencji w dotarciu z ofertą do umysłu decydenta. W żargonie branżowym – dzielimy pozycjonowanie na organiczne i płatne. To pierwsze przynosi rezultaty w dłuższej perspektywie czasowej, w zamian za to, że jest trwalsze.  To drugie odwrotnie. I praktyka potwierdza, że pomimo zmieniających się dynamicznie algorytmów Google – wdrażane kiedyś pozycjonowanie organiczne usług prawnych – działa i dziś nadal owocuje.

Specyfika pozycjonowania jest taka:

SEO = Search Engine Optimalization to działania zmierzające do osiągnięcia przez daną stronę www jak najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarki internetowej dla wybranych słów i fraz kluczowych, czyli osiągnięcie pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie organiczne osiągamy przez optymalizację stron internetowych, zoptymalizowany content strony, odpowiednio dobrane frazy kluczowe, przygotowane pod pozycjonowanie opisy grafik, przyjazny dla wyszukiwarek i botów kod strony).

SEM = Search Engine Marketing, marketing w wyszukiwarkach to ogół płatnych działań promocyjnych takich jak: kampanie linków sponsorowanych np. w Google Ads, płatne kampanie bannerowe/displayowe, remarketing, które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu na wybrane frazy wpisywane przez użytkowników i jak najszybsze wygenerowanie zapytań, wejść na stronę czy bezpośrednio telefonów do Kancelarii. Działania te są całkowicie mierzalne tu i teraz, a efekty działań widzimy od razu.

Opracowanie planu komunikacji firmy i pozycjonowania na rynku oraz dopasowanie do tego odpowiednich narzędzi i działań zwiększających rozpoznawalność marki to pierwszy krok do pozycjonowania Kancelarii w sieci.

Jakie korzyści daje pozycjonowanie stron kancelarii prawnych?

  • Dotarcie do wielu potencjalnych klientów w jednym czasie
  • Ekspozycja oferty Kancelarii 24h/dobę
  • Zwiększony ruch na stronie internetowej Kancelarii
  • Pojawienie się w pierwszych wynikach wyszukiwarki Google
  • Udoskonalanie konstrukcji oferty dzięki poznaniu słów kluczowych/ frazy, po których klient szuka odpowiedniej Kancelarii
  • Rozwój zakresu ofertowego i skali dotarcia do potencjału
  • Budowanie przewagi Kancelarii nad konkurencją
  • Zwiększanie udziałów rynkowych
  • Budowanie i rozpowszechnianie wizerunku eksperta – mecenasa, adwokata,doradcy restrukturyzacyjnego
  • Utwierdzanie swoich klientów w trafnym doborze – budowanie reputacji profesjonalisty w swoim fachu

Jeśli jest Pan / Pani zainteresowana ofertą na pozycjonowanie dla swojej Kancelarii zapraszam do kontaktu i bezpłatnej konsultacji w zakresie potrzeb i potencjału działania w zakresie marketingu usług prawnych.

Anita Golańska
Ekspert marketingu usług prawnych

Specjalizuję się w marketingu usług prawniczych. Od 5 lat z sukcesami wspiera Kancelarie Prawne, Adwokackie, Doradców Restrukturyzacyjnych i Syndyków w budowaniu profesjonalnego wizerunku on-line i off line. Zajmuję się sprawną i skuteczną komunikacją, tworzę i rozwijam strony internetowe. Dzięki prowadzonym przeze mnie kampaniom strony internetowe generują zamówienia, zapytania ofertowe i popularyzują marki Klientów. Wykorzystuję możliwości internetu by zwiększać dotarcie do klientów, zwiększać skalę sprzedaży i podnosić obroty.

Write Comment...

Name

Email